Website voor leadgeneratie

Website

Tegenwoordig doen meer consumenten hun onderzoek online en gebruiken ze het internet als bron voor hun aankoopbeslissingen. Dit is gewoon niet genoeg om een bedrijf overeind te houden in de sterk concurrerende wereld van vandaag. In feite zijn meer consumenten wenden tot het web voor hun aankoop behoeften. Dit betekent dat een traditionele marketing bureau moet Machines, marketing, en reclame-methoden moeten worden gebouwd rond het brengen van die potentiële klanten naar de website van het bedrijf met een sterke call-to-action op het meest zichtbare deel van de site.

Typisch, een van de eerste vragen die u vraagt een marketing bureau is hoe u van plan bent om uw marketing succes en ROI te meten, en hoe je gaat om het succes van die campagne track. Dat is een vrij rechttoe rechtaan vraag om te stellen. Wat echt komt na dat is waar het rubber de weg ontmoet.

Traditionele Marketing campagne vs. Digitale Marketing campagne: In essentie maakt een traditionele on-line of off-line campagne het mogelijk de naam van uw bedrijf te verspreiden onder een doelpubliek; en u kunt de resultaten van de ROI volgen om te zien hoeveel u ervan hebt terugverdiend. Zodra de campagne voorbij is, kunt u bepalen of die specifieke campagne die u vergelijkt met een digitale campagne effectief is. Een succesvolle campagne is een campagne die de naam en de boodschap van het bedrijf onder de aandacht van de consument brengt zonder over te slaan op tactieken. Het moet ook een campagne zijn waarmee u kunt meten hoeveel de campagne heeft gekost in termen van uitgegeven dollars en hoeveel leads er zijn gegenereerd.

Met behulp van een lead generation website als onderdeel van uw marketing campagne is een must. U wilt een lead generatie website die de consument betrekt in een meer persoonlijk niveau te gebruiken, zodat u veel meer leads dan alleen een pagina die zegt “Sign Up” te ontvangen. Een lead generation website zal u voorzien van een lead scoring systeem dat vervolgens de waarschijnlijkheid, de potentiële populariteit van de consument kan berekenen. Het kijkt naar de webpagina van het bedrijf kijkers en vervolgens tarieven elke individuele pagina en laat zien hoe vaak die specifieke pagina wordt bekeken. Het is een geweldige manier om in principe raden welke pagina van uw website zal worden bekeken en geklikt Zodra de leiding is op de site, kan het u voorzien van statistieken waaruit blijkt hoe vaak hij of zij die pagina heeft bekeken. Het kan ook het aantal bezoeken of klikken op die individuele pagina laten zien. Het kan zelfs laten zien hoe lang de pagina van het bedrijf wordt bekeken op het web.

Een lead generation website is een van de beste manieren om de goede en slechte resultaten van een campagne te beoordelen.

Dus waar beoordeelt het individu zijn of haar eigen site of app pagina’s? Nou, een lead generatie website zal u ook voorzien van een systeem om in uw potentiële leads profielen en of profielen. Met de ranking kun je zien of iemand een first timer is die misschien wel of misschien geen klant wordt. Als er een pagina ranking van minder dan 4/10, wilt u misschien een kijkje nemen op die pagina en misschien opnieuw te evalueren. Maar als je geen ranking ziet op pagina’s plus of min 10, kan het een pagina zijn die je wilt overwegen om te draaien. Waarom? Een lead generation website kan u helpen bepalen wat uw beste manier is om naar een prospect te gaan.

Als u op zoek bent naar een specifiek publiek om uw pagina te bezoeken, wilt u misschien een digitale campagne overwegen. Trek leads van een lead generation website waarmee u kunt meten wat de potentiële klant naar uw site drijft en de hoeveelheid leads die u uit die campagne zult ontvangen. Verandering en variatie is de sleutel om uw campagne naar het volgende niveau te tillen. Maar hoe gaat u dat doen? Eén idee is om de huidige campagnes die u op de pagina hebt, opnieuw te ontwerpen. Teams of durf ik het zeggen, doe een compleet herontwerp van de campagne. Zorg ervoor dat op elke pagina een oproep tot actie staat. Maak het een makkelijk te navigeren proces om te volgen. Gebruik een gemakkelijk te lezen locatie die de browser vraagt om te delen met een vriend of post op Twitter of Facebook. Om alles op één plaats te zetten, zult u waarschijnlijk willen overwegen om voor elke campagne een aangepaste landingspagina te gebruiken. Zo kunt u alles op één plek afhandelen door de verschillende pagina’s op uw site bij te werken en met een paar muisklikken overal bovenop te zitten.

Hier is een voorbeeld van hoe u dit kunt doen.

Ons bedrijf voert een lead generation campagne op onze lead generation website. U kent waarschijnlijk de websites die wij hebben en u hebt misschien werk gedaan voor andere bedrijven. Uw werk dat u hebt gedaan, zal weerspiegelen in de exacte leadgeneratiecampagne die wij op dit moment voeren. Houd in gedachten dat alleen maar omdat je een landing page op uw website, dat betekent niet dat het moet worden secundair gevoerd. Wijzigingen aanbrengen aan uw landingspagina is altijd verstandig om zo snel mogelijk te doen. Als u uw leadlocatie op een pagina heeft staan die helemaal bovenaan uw pagina’s staat, zal dat de potentiële klant in verwarring brengen. Weg met het oude, in met het nieuwe.